چای اس ام اس

چای خواص چای اس ام اس چای پیشگیری در سرماخوردگی و آنفولانزا چای اس ام اس فروشگاه دورود

چای اس ام اس

چای خواص چای اس ام اس چای پیشگیری در سرماخوردگی و آنفولانزا چای اس ام اس فروشگاه دورود

چای ضد سرطان

بیشتر از ارزش یک دهه از تحقیقات در مورد مزایای سلامت چای سبز - به ویژه پتانسیل خود را به مبارزه با سرطان و بیماری های قلبی - تا به شده است بیش از جذاب، عنوان داشته مطالعات محدودی در مورد نقش چای سبز در کاهش کلسترول، سوزاندن چربی، پیشگیری از دیابت و سکته مغزی ، و رفع زوال عقل است.
فنجان چای سبز
"من در چای سبز بر اساس همه چیز را در مورد آن نوشته شده است باور دارند، می گوید:" کاترین Tallmadge، RD، LD، یک متخصص تغذیه و سخنگوی انجمن رژیم غذایی آمریکا. "چای سبز، چای سفید، چای سیاه - من می خواهم همه آنها را."
با این حال، شواهد در دنیای واقعی وجود ندارد، بسیاری از یافته های سازگار در مورد فواید سلامتی چای سبز خارج از آزمایشگاه می آیند.
چند مطالعات در مقیاس بزرگ بشر است که در مورد تاثیر چای سبز بر بیماری های قلبی و سرطان ها متمرکز شده امیدوار کننده است، اما بسیاری از کسانی که در شرق، جایی که چای سبز مهار اصلی که از نوک شاه دگل تا پای دگل جلو امتداد غذایی انجام شد. نتایج به احتمال زیاد تحت تاثیر سایر عوامل شیوه زندگی مانند مصرف زیاد ماهی و پروتئین سویا، متخصص قلب و عروق Nieca گلدبرگ، MD، یک سخنگوی انجمن قلب آمریکا و مدیر پزشکی از مرکز قلب زنان در دانشگاه نیویورک می گوید.
اما گلدبرگ موافق با متخصصان بهداشت و سلامت دیگر: چای سبز دارای آنتی اکسیدان ها و ترکیبات است که در حفظ سلامتی خوب کمک می کند.
لاغر Sipping: بهترین و بدترین نوشیدنی برای کاهش وزنچای سبز، آنتی اکسیدان قوی
آنتی اکسیدان، چای سبز به نام کاتچین، تمیز کردن رادیکال های آزاد است که می تواند DNA و آسیب می رساند و منجر به سرطان، لخته شدن خون، و آترواسکلروز. انگور و انواع توت ها، شراب قرمز، و شکلات سیاه نیز دارای قوی آنتی اکسیدان ها است.
از آنجا که از پردازش حداقل چای سبز - برگ آن پژمرده و بخار پز شده، مثل چای سیاه و اولانگ تخمیر نمی - کاتچین های چای سبز منحصر به فرد، به ویژه epigallocatechin-3-گالات (EGCG)، غلیظ تر می باشند.
اما هنوز یک سوال چقدر چای سبز است که شما نیاز به نوشیدن به درو مزایای سلامت آن وجود دارد. EGCG است که به آسانی در دسترس نیست "به بدن نیست، به عبارت دیگر، EGCG است که همیشه به طور کامل توسط بدن استفاده می شود.
تک هنگ چان، دکترا، استاد بازنشسته گروه شیمی در دانشگاه مک گیل در مونترال می گوید: "ما باید این مسئله را از فراهمی زیستی ضعیف [و دیگر مسائل] را به منظور دریافت بیشتر از منافع خود فائق آید" است. چان را مطالعه کرده است با استفاده از یک فرم ترکیبی از EGCG در کاهش تومورهای سرطانی پروستات را در موش ها، با موفقیت است.چای سبز در مقابل سرطان
Marji مک کالو، SCD، RD، مدیر راهبردی انجمن سرطان آمریکا را تغذیه اپیدمیولوژی، مطالعات انسانی دارند نه هنوز اثبات شده چه محققان مانند چان اند در آزمایشگاه کشف: EGCG چای سبز را تنظیم و مانع از رشد سرطان و می کشد سلول که در حال در حال رشد نامناسب است.
"Epidemiologically، یکی از چالش های است که برای یافتن جمعیت هایی که نوشیدن چای سبز به اندازه کافی و برای مدت زمان طولانی،" او می گوید. "مبتلا به سرطان، آن همیشه دشوار است برای پیدا کردن زمان قرار گرفتن در معرض،" و یا نقطه ای که در آن سلول های سرطانی شروع به توسعه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد